niedziela, 22 lutego 2015

There Must Be More To Life Than This

Mój fryzjer 
stwierdził, iż moje włosy nie są przeznaczone do tego, aby były długie :(
Do pewnej długości są ładne, a po przekroczeniu jej zaczynają się niszczyć końcówki, pomimo, iż nie używam suszarki ani lokówki ani prostownicy.
Bo się niby puszą.
eh
No i tak, po raz kolejny zostały obcięte.
Ogromnym plusem jednak dla mnie jest to, 
iż wracając od fryzjera po umyciu nie musze nic z nimi robić.
Wydaje mi się, iż efekt taki utrzymiuje się ok. 1,5 msc.
Wyschną i po prostu są,
 satysfakcjonując właścicielkę :D
A co do mojego wyglądu...
to ja jedynie kupiłam czapkę, rękawiczki, pasek i srebrny naszyjnik, który ma ponad 15 lat :D
a cała reszta to dary :)
Dobra, tyle.
Patrzałki na dół :)



fot. KAROL JAWOROWSKI

koszula  Wrangler (dar)
spódnica  lumpeks (dar)
płaszcz  MILO Fashion (niemcy, dar)
czapka  Reserved
rękawiczki  butik Warszawa
pasek  Reserved
buty  humanic (niemcy, dar)
rajstopy  Gatta (dar)
naszyjnik  Jubiler Opole

5 komentarzy:

  1. Lalunia,aleś ładna,,,śliczności moje,,foty bez komentarza,,,ukłony dla p.Karolka.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęciom i dobrej zabawie przy ich robieniu widać nie ma końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pefection at its best!
    Love the matching of the skirt and boots with the shirt!
    Really great!

    xo,
    Couns

    Welcome to my blog

    OdpowiedzUsuń